niedziela, 29 listopada 2015

Świąteczne natchnienia

Kochani Witam Was serdecznie. Do świąt jeszcze chwilka, ale jeśli chcemy ozdobić mieszkanie własnoręcznie wykonanymi ozdobami to czas najwyższy, aby się tym zająć. Chciałabym pokazać Wam jak samodzielnie wykonać proste, choć bardzo efektowne gwiazdki. Podstawową wersję gwiazdki przywiozła moja Justka schowaną za plecami na wózku z ośrodka, do którego od jakiegoś czasu uczęszcza i kazała zawiesić nad swoim łóżkiem. Postanowiliśmy wraz z mężem, że skoro tak się jej podobają te gwiazdki to w niedzielne popołudnie zrobimy ich kilka ku uciesze naszej królewny. Bardzo lubię te nasze kreatywne popołudniowe niedziele. Szybko okazało się, że ja mańkut sklejam gwiazdki w jedną stronę a mąż w drugą, składając dwie razem doszliśmy do wniosku a właściwie moja druga połówka wymyśliła, że dwie gwiazdki można razem skleić, co uczyni gwiazdki, że będą przestrzenne. I tak właśnie powstały nasze prace. Bądź, co bądź bardzo spodobały się Justce i wiszą już nad sufitem w pokoju.
Pomyślałam, że fajnie byłoby udostępnić Wam samouczek, tak żeby każdy z Was mógł samodzielnie wykonać takie gwiazdki metodą origami. potrzebne będą kwadratowe karteczki w naszym wydaniu 8,5cm / 8,5cm, ale wielkość karteczek naprawdę dowolna.

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł, jestem dumna!
    To niesamowite, że można stworzyć coś tak efektywnego w tak prosty sposób. A fakt, że zrobiliście to wspólnie, że cały pomysł wyszedł od Was obojga a nie od jednego jest jeszcze bardziej zdumiewający.
    Pozdrowionka <3

    OdpowiedzUsuń