czwartek, 5 stycznia 2017

Koralikowe gwiazdki

Hej














Dziś kilka słów o koralikowych gwiazdkach na choinkę, choć bardzo podobają mi się na naszym świątecznym stroiku.A tak wyglądają moje gwiazdeczki

Gwiazdki zrobiłam dość dawno temu, ale jak zawsze piszę brakuje mi czasu na publikację moich prac.
No cóż moja królewna właśnie zasnęła oglądając pokaz slajdów ze zdjęć, które niedawno posegregowałam, więc korzystając z wolnego kompa odłożyłam moje robótki i spróbuję coś wkleić na mojego bloga.
Ponieważ nadal mamy czas świąteczny to myślę, że to dobry pomysł żeby pochwalić się wam moimi gwiazdkami, które podpatrzyłam gdzieś w necie. Gwiazdki najlepiej wiązać drucikiem (moi panowie oddali mi kawałki miedzi z silnika od zużytego sprzętu z garażu)  wtedy są dość sztywne i nie wyginają się. Wzór jak zrobić taką gwiazdkę znajdziecie w necie ( jest naprawdę prosty) 
Najpierw robimy okrąg z sześciu koralików moje mają wielkość 6 mm a następnie dokładamy kolejno ramiona gwiazdki według schematu: koralik Toho 80, koralik 4mm,  Toho80 , koralik 6mm, koralik Toho 80, koralik 6mm, Toho 80, koralik 6mm, przechodzimy przez wcześniej dołożony koralik Toho 80, dokładamy koralik 4mm i Toho 80, przechodzimy przez koralik z naszego okręgu i pierwszy dołożony Toho 80 i tak właśnie mamy skończone pierwsze ramię gwiazdki

( i najważniejsze gwiazdki robimy  ściegiem Raw na dwie igły)


A tak wyglądają moje gwiazdeczki.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz