wtorek, 6 grudnia 2016

Kartki świąteczne












Dawno nic nie pisałam na blogu, bo chyba jednak wolę tworzyć niż pisać, ale ponieważ podjęłam próby przelewania myśli na papier to spróbujmy.
Ostatnio poproszona zostałam o wykonanie kilku ozdób na wystawę rękodzieła. Tym razem postanowiłam, że zrobię coś, do czego zabierałam się od bardzo dawna i ciągle brakowało mi czasu.
Haft matematyczny brzmi ciekawie prawda? No i poza tym pochłania całkowicie. Technika haftu matematycznego polega na wybraniu lub narysowaniu samodzielnie wzoru, który następnie trzeba za pomocą młoteczka i igły ponakłuwać w odpowiednich odstępach i to, co najfajniejsze wyszyć oczywiście na papierze technicznym. Opis jak to zrobić znajdziecie u wujka Google, więc nie będę się powtarzać. Ja zawsze uwielbiałam haftować dziś moja królewna nie pozwala mi tego robić na tkaninie,  więc świetną alternatywą jest możliwość zabawy z haftem matematycznym. A to owoce mojej pracy. W tym roku na święta wyślemy wszystkim ręcznie wykonane kartki.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz