wtorek, 24 stycznia 2017

Kartki okolicznościowe haftem matematycznym









Hej drodzy czytelnicy

Dziś pokażę wam kartki wykonane własnoręcznie, choć nadal na szablonach dostępnych w necie.

Haft matematyczny to naprawdę świetna alternatywa dla osób lubiących zabawę nitką, choć niekoniecznie lubią wyszywać na tkaninach.

         Mnie technika ta totalnie pochłonęła przed świętami i wykonałam kilka moim skromnym zdaniem niezłych kartek świątecznych.Teraz próbuję wykonać kilka kartek okolicznościowych. A to dzięki mojej koleżance, która rzuciła mi wyzwawanie. Potrzebowała kartkę dla swojej przyjaciółki na pięćdziesiąte urodziny. Zrobiłam dla niej trzy kartki, ale niestety nie zrobiłam zdjęcia tej, którą wybrała. Poniżej prezentuję dwie, które mi zostały na zaś (a dziś w moich zbiorach jest tylko jedna).
Ale nie ma, co się martwić na pewno zrobię sobie jeszcze nie jedną karteczkę tą techniką.


Są całkiem ładne prawda?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz